نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)

سه شنبه 10 تیر 1404   |   English [Archive]
  • ورود خودکار
  • ثبت نام
  • بازیابی رمز عبور
  • صفحۀ اصلی
  • اطلاعات نشریه
    • دربارۀ نشریه
    • شناسنامۀ نشریه
    • اعضای هیئت تحریریه
    • هدف و چشم انداز
    • اخبار
    • ملاحظات اخلاقی
  • مقالات
    • آخرین شماره
    • شماره‌های نشریه
    • مقالات نوبت چاپ
  • برگۀ نام‌نویسی
  • ارسال مقاله
  • راهنمای کاربران
    • راهنمای نگارش مقاله
    • راهنمای ارسال مقاله
    • راهنمای داوران
  • تسهیلات پایگاه
    • راهنمای صفحات
    • جستجو در پایگاه
    • پرسش‌های متداول
    • اطلاع‌رسانی به دوستان
    • صفحه برترین‌های پایگاه
    • دریافت اطلاعات مقالات من
  • اشتراک
  • فراخوان مقاله
  • تماس با ما
    • اطلاعات تماس
    • فرم برقراری ارتباط

  جلد 2، شماره 110 - ( 4-1391 )  

View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS
XML [English Abstract] رویکردهای برنامه درسی دانش آموزان کم توان ذهنی: مزایا و معایب
ص. 30-21
قربان همتی علمدارلو*
چکیده (9545 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (PDF) (2678 دریافت)

XML [English Abstract] کودکان استثنایی و چالش‌های مادران
ص. 44-38
مهرناز کمیجانی*
چکیده (8646 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (PDF) (9781 دریافت)

XML [English Abstract] کاربردهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات در جهت حمایت از دانش آموزان با نیازهای آموزشی ویژه
ص. 56-45
اسماعیل زارعی زوارکی* ، فاطمه جعفرخانی
چکیده (9076 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (PDF) (3781 دریافت)

XML [English Abstract] آموزش خودکارآمدی به دانش آموزان ناشنوای هنرستانی
ص. 78-71
سعید رحیمی*
چکیده (9976 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (PDF) (2346 دریافت)


Export as: HTML | XML | RSS

پایگاه های مرتبط

  • سازمان آموزش و پرورش استثنایی
  • کمسیون نشریات وزارت علوم
  • شرکت یکتاوب
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)