پنجشنبه 5 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 1، شماره 40 و 41 - ( 2-1384 )
مقایسه مراحل تحول درک دیدگاه کودکان بهنجار و کودکان با ناتوانی هوشی خفیف (2تا 13-1-40 تا 41- 1384)
مجید یوسفی لویه
*
،
فرزانه اسلامی
چکیده
(2724 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(1 دریافت)
مهارت های مشاوره ای برای کمک به سازگاری والدین با ناشنوایی کودکشان (14تا 21-1-40 تا 41- 1384)
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(2905 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(8 دریافت)
کامپیوتر و تاثیرهای آن در فرایند یاددهی - یادگیری دانش آموزان استثنایی (22تا 28-2-40 تا 41- 1384)
امیر قمرانی
*
،
حمیدرضا جعفری
چکیده
(2735 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(12 دریافت)
دانستنی هایی برای والدین (3): آنچه والدین باید درباره ی «نارسایی توجه/بیش فعالی کودکان» بدانند (32تا 34-3-40 تا 41- 1384)
علی اسلامبولچی مقدم
*
چکیده
(2947 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(20 دریافت)
رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها (6): متقلب، بهانه جو (35تا 38-4-40 تا 41- 1384)
فخرالسادات یوسفی طبایی
*
چکیده
(2698 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(15 دریافت)
مجلس دانش آموزی و انتخابات آن در بین دانش آموزان استثنایی (43تا 46-5-40 تا 41- 1384)
علی اکبر حلاجی
*
چکیده
(2670 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(1 دریافت)
آشنایی با ...: نشانگان مارفان (47تا 47-6-40 تا 41- 1384)
کرم بساطیان
*
چکیده
(2702 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(2 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS