You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مقایسه مراحل تحول درک دیدگاه کودکان بهنجار و کودکان با ناتوانی هوشی خفیف (2تا 13-1-40 تا 41- 1384)
مجید یوسفی لویه *، فرزانه اسلامی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML مهارت های مشاوره ای برای کمک به سازگاری والدین با ناشنوایی کودکشان (14تا 21-1-40 تا 41- 1384)
امیرعباس ابراهیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML کامپیوتر و تاثیرهای آن در فرایند یاددهی - یادگیری دانش آموزان استثنایی (22تا 28-2-40 تا 41- 1384)
امیر قمرانی *، حمیدرضا جعفری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML دانستنی هایی برای والدین (3): آنچه والدین باید درباره ی «نارسایی توجه/بیش فعالی کودکان» بدانند (32تا 34-3-40 تا 41- 1384)
علی اسلامبولچی مقدم *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها (6): متقلب، بهانه جو (35تا 38-4-40 تا 41- 1384)
فخرالسادات یوسفی طبایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML مجلس دانش آموزی و انتخابات آن در بین دانش آموزان استثنایی (43تا 46-5-40 تا 41- 1384)
علی اکبر حلاجی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آشنایی با ...: نشانگان مارفان (47تا 47-6-40 تا 41- 1384)
کرم بساطیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue