جلد 6، شماره 119 - ( 6-1392 )                   شماره 119 صفحات 57-51 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

SiamPour N, ShahMiveh Esfehani A, Poushaneh K, Ghamarani A. Introduction and application reciprocal imitation education in the treatment of autistic children. J Except Educ 2013; 6 (119) :51-57
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-68-fa.html
صیام پور نجمه، شاه میوه اصفهانی آرزو، پوشنه کامبیز، قمرانی امیر. معرفی و کاربرد روش آموزش تقلید متقابل در درمان کودکان درخودمانده. تعلیم و تربیت استثنایی. 1392; 6 (119) :51-57

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-68-fa.html


1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
2- دانشگاه اصفهان
چکیده:   (10995 مشاهده)

مداخله ای که بتواند مهارت­ های تقلیدی خودبه ­خودی را در طول تعامل طبیعی آموزش دهد ممکن است تاثیر به­خصوصی برای افزایش انعطاف پذیری، تقلید اجتماعی و دیگر مهارت­های ارتباط اجتماعی داشته باشد. آموزش تقلید متقابل یک مداخله طبیعی برای آموزش تقلید خودبه­خودی در طول تعاملات بازی با یک شریک ­بازی است که برای آموزش کودکان درخودمانده کم سن و سال طراحی شده است. این رویکرد رشدی، روشی کودک محور است که در یک محیط طبیعی روی می دهد. این مقاله به بررسی روش آموزش تقلید متقابل و اثربخشی آن در درمان کودکان درخودمانده می­پردازد.

متن کامل [PDF 645 kb]   (1570 دریافت)    
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: عمومي
دریافت: 1392/7/17 | ویرایش نهایی: 1393/12/3 | پذیرش: 1392/7/17 | انتشار: 1392/7/17 | انتشار الکترونیک: 1392/7/17

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.