جمعه 19 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 20 و 21 - ( 6-1382 )
شماره 20 و 21 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
.. Not Available565. J Except Educ 2003; 3 (20 and 21)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2058-fa.html
خزایی کلثوم. مقایسه شیوه های مقابله با فشار روانی در والدین کودک عقب مانده ذهنی و عادی مقطع ابتدایی «شهرستان بیرجند سال تحصیلی 80 - 1379» (24تا 29-4-20تا 21- 1382). تعلیم و تربیت استثنایی. 1382; 3 (20 و 21)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2058-fa.html
مقایسه شیوه های مقابله با فشار روانی در والدین کودک عقب مانده ذهنی و عادی مقطع ابتدایی «شهرستان بیرجند سال تحصیلی 80 - 1379» (24تا 29-4-20تا 21- 1382)
کلثوم خزایی
*
،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(2206 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
کودک
،
کودک کمتوان ذهنی
،
فشار روانی در والدین کودک
،
شیوههای مقابله با فشار روانی
،
مقایسه شیوههای مقابله با فشار
،
شیوههای مقابله
،
والدین کودک عقبمانده ذهنی
،
والدین
،
شیوههای مقابله مسأله محور
،
مادران
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(1 دریافت)
نوع مطالعه:
اصیل پژوهشی
| موضوع مقاله:
كم توان ذهني
دریافت: 1398/11/30 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.