جلد ۲، شماره ۲۸ و ۲۹ - ( ۳-۱۳۸۳ )                   شماره ۲۸ و ۲۹ صفحات ۰-۰ | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., ., .. Not Available527. J Except Educ 2004; 2 (28 and 29)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2020-fa.html
حیدری فاطمه، عباسعلی زاده زهرا، فرمند مه رو. دیدگاههای دانش آموزان با نقص بینایی درباره حمایت های معلمان (۱) (۱۶تا ۲۴-۳-۲۸ تا ۲۹- ۱۳۸۳). تعلیم و تربیت استثنایی. ۱۳۸۳; ۲ (۲۸ و ۲۹)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-۱-۲۰۲۰-fa.html


۱- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (۲۵۳۶ مشاهده)
این مطالعه کیفی به برداشت و نگرش 12 نوجوان آسیب دیده بینایی درباره حمایت‌هایی که از آموزگاران خود در زمینه‌های عاطفی، آموزشی و یادگیری در مدارس شبانه‌ورزی و معمولی دریافت می‌کردند، پرداخته است.
متن کامل [DOCX 12 kb]   (۳ دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: آسیب دیده بینایی
دریافت: 1398/11/25 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.