، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (2380 مشاهده)
دانش آموزان کم بینا که با وجود تعدیل ، اصلاح و ویژه سازی برنامه های اموزشی ، همچنان در زمینه تحصیلی مشکلاتی دارند ، احتمالا به ناتوانی های یادگیری دچار می باشند که تشخیص داده نشده اند . این مقاله عملکرد یک دانش آموز را همراه با روشهایی که یک تیم شامل متخصصان چند رشته ای به کار می برند تا کم بینایی و ناتوانی های یادگیری را به صورت دوگانه تشخیص بدهند ، شرح می دهد . مایلز دانش آموز 8 ساله ای که در کلاس سوم ابتدایی در یک مدرسه محلی درس می خواند ، بر اساس رهنمودهای اداره آموزشی محل ، او به عنوان دانش آموزان مبتلا به آسیب بینایی شناخته شده و خدمات ویژه آسیب دیدگان بینایی را توسط یک معلم رابطه دریافت می کند .
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
موضوع مقاله:
آسیب دیده بینایی دریافت: 1398/11/25 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26
ارسال پیام به نویسنده مسئول