جلد ۶، شماره ۴۸ و ۴۹ - ( ۱۰-۱۳۸۴ )                   شماره ۴۸ و ۴۹ صفحات ۰-۰ | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available416. J Except Educ 2005; 6 (48 and 49)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1907-fa.html
امامی محمد. اختلال های یادگیری در ریاضیات (۳۳تا ۳۶-۵-۴۸تا ۴۹- ۱۳۸۴). تعلیم و تربیت استثنایی. ۱۳۸۴; ۶ (۴۸ و ۴۹)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-۱-۱۹۰۷-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (۲۵۵۷ مشاهده)
سرعت حرکت کودکان از آموزش غیر مستقیم ریاضی به آموزش مستقیم بسیار تدریجی تر از چیزی است که بیشتر مربیان و والدین تصور می‌کنند، حتی ما به عنوان یادگیرندگان بزرگتر برای یادگیری جنبه واقعی یک مطلب جدید ؛ قبل از رسیدن به نتایج کلی و سایر واقعیات به زمان زیادی نیاز داریم . با آگـــاهی از ایــن مســأله که فهم ریاضی به صـورت بالفعل توسط هــر یاد گیرنده ای ایجاد شده است ، باید در این فرایند به منظور حمایت از آن ؛ و یا میسر ساختن تجربه کارهای دستی، اختصاص دادن زمانی برای کنکاش ، بحث بیشتر درباره پاسخ صحیحی که نامربوط است ، گویش دقیق و صحیح ، استفاده از فن آوری های کمکی ، و با حمایت و درک بیشتر دانش آموز ؛ دخالت کنیم .
متن کامل [DOCX 12 kb]   (۱۱ دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: مشکلات يادگيري
دریافت: 1398/11/22 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.