۱- دانشگاه فرهنگیان -پردیس شهید رجایی- کرمانشاه
۲- دانشگاه پیام نور
۳- دانشگاه تهران ، mahakif@yahoo.com
چکیده: (۲۹۳۵ مشاهده)
همبودی آسیب های بینایی و ناتوانی های یادگیری چالش های منحصر به فردی را ارائه می کند. معلمان باید در مورد ویژگی های این جمعیت خاص آگاهی داشته باشند و همچنین روش های آموزشی برای برآورده سازی نیازهای منحصر به فرد آنها را بشناسند. مولفان در این مقاله الگوهای عملکرد نوعی را ارائه می کنند و پیشنهادهایی برای اقدام موثر عرضه می کنند.
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
موضوع مقاله:
آسیب دیده بینایی دریافت: 1397/9/9 | ویرایش نهایی: 1398/10/3 | پذیرش: 1398/6/2 | انتشار: 1398/10/3 | انتشار الکترونیک: 1398/10/3
ارسال پیام به نویسنده مسئول