جلد ۲، شماره ۱۵۷ - ( ۴-۱۳۹۸ )                   شماره ۱۵۷ صفحات ۸۱-۷۵ | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

nazare A. Meeting the Needs of Students With Coexisting Visual Impairments and Learning Disabilities. J Except Educ 2019; 2 (157) :75-81
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1373-fa.html
نظری ابراهیم، امیدی خانکهدانی مجید، مهکی فرهاد. بررسی نیازهای دانش آموزان با همبودی آسیب بینایی و ناتوانی یادگیری. تعلیم و تربیت استثنایی. ۱۳۹۸; ۲ (۱۵۷) :۷۵-۸۱

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-۱-۱۳۷۳-fa.html


۱- دانشگاه فرهنگیان -پردیس شهید رجایی- کرمانشاه
۲- دانشگاه پیام نور
۳- دانشگاه تهران ، mahakif@yahoo.com
چکیده:   (۲۹۳۵ مشاهده)

همبودی آسیب های بینایی و  ناتوانی های یادگیری چالش های منحصر به فردی را ارائه می کند. معلمان باید در مورد ویژگی های این جمعیت خاص آگاهی داشته باشند و همچنین روش های آموزشی برای برآورده سازی نیازهای منحصر به فرد آنها را بشناسند. مولفان در این مقاله الگوهای عملکرد نوعی را ارائه می کنند و پیشنهادهایی برای اقدام موثر عرضه می کنند.
 
متن کامل [PDF 5327 kb]   (۹۸ دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: آسیب دیده بینایی
دریافت: 1397/9/9 | ویرایش نهایی: 1398/10/3 | پذیرش: 1398/6/2 | انتشار: 1398/10/3 | انتشار الکترونیک: 1398/10/3

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.