پیام خود را بنویسید


جلد 4، شماره 80 و 81 - ( 6-1387 )                   شماره 80 و 81 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available199. Exceptional Education. 2008; 4 (80 and 81)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1686-fa.html
موللی گیتا. کودک ناشنوا چه انتظارهایی از والدین خود دارد؟ (34تا 39-4-80 تا 81 - 1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 4 (80 و 81)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1686-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (103 مشاهده)
هدف گفتاردرمانی، ایجاد توانایی برقراری ارتباط مناسب برای فرد مراجعه کننده است. برای برقراری ارتباط و انتقال مفاهیم از نمادها یا علایم استفاده می کنیم که این ارتباط از راه اشارات ، ایما و اشاره، نوشتار، تصاویر، نمادها و ... صورت می گیرد . اگر فردی دچار آسیب های زبانی و گفتاری شدید باشد ، علاوه بر موارد فوق باید از روش ها و نظام های دیگری برای برقراری ارتباط مؤثر استفاده کند که به عنوان نظام ارتباطی جایگزین و مکمل (AAC) معرفی می شود . مقاله حاضر به بررسی کاربرد این نظام در کودکان نشانگان داون با آسیب شنوایی می پردازد.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: آسیب دیده شنوایی
دریافت: ۱۳۹۸/۱۱/۱ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۱/۲ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۸/۱۱/۲

ارسال پیام به نویسنده مسئول