جلد 5، شماره 142 - ( آذر و دی (ویژه نامه کاردرمانی) 1395 )                   شماره 142 صفحات 7-5 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


دانشگاه علوم توان بخشی ، akbarfahimi.m@iums.ac.ir
چکیده:   (3927 مشاهده)

کاردرمانگران در تیم آموزشی مدارس از نقش کلیدی برخوردارند. طیف وسیع خدمات آنها برای کودکان با مشکلات خاص، محدود به مداخلات در بدو تولد و ورود به مدرسه و تحصیل نمی­ گردد و تا حضور فعال در جامعه، احراز شغل و داشتن نقش خانوادگی ادامه می­یابد(1). لذا مداخله­ ها در مدرسه به­ عنوان حلقه اتصال توان­بخشی اولیه کودک به حضور موفق در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

واژه‌های کلیدی: . توان­بخشی، مدرسه، کاردرمانی
متن کامل [PDF 192 kb]   (599 دریافت)    
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: کاردرمانی
دریافت: 1395/11/24 | ویرایش نهایی: 1395/12/4 | پذیرش: 1395/11/24 | انتشار: 1395/11/24 | انتشار الکترونیک: 1395/11/24

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.