جلد ۳، شماره ۶۷ - ( ۴-۱۳۸۶ )                   شماره ۶۷ صفحات ۰-۰ | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available305. J Except Educ 2007; 3 (67)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1795-fa.html
ابراهیمی امیرعباس. توان بخشی شنیداری - کلامی (۲۰تا ۳۹-۳-۶۷- ۱۳۸۶). تعلیم و تربیت استثنایی. ۱۳۸۶; ۳ (۶۷)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-۱-۱۷۹۵-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (۳۲۳۶ مشاهده)
روش شنیداری/ کلامی مبتنی بر این باور است که بیشتر کودکان دچار کاهش شنوایی ملایم تا عمیق با تقویت کننده ی مناسب و تحریک فراوان زبان و گوش دادن برای رشد قابلیت شنوای یشان، می توانند از راه زبان گفتاری برقراری ارتباط را بیاموزند.  در تمرین شنیداری / کلامی والدین برای یادگیری: - شکل دهی تکنیک هایی برای تحریک گفتار، زبان و فعالیت های ارتباطی در خانه - طراحی راهبردها برای یکپارچه کردن گوش دادن، زبان، گفتار و برقراری ارتباط کارها و تجربیات معمول روزانه - برقراری ارتباط به عنوان شرکای روند درمان - تفسیر معنای ارتباط اولیه ی کودک - توسعه ی روشهای مناسب مدیریت رفتار - ثبت پیشرفت کودک و بحث درباره ی آن - تفسیر اهداف کوتاه مدت و بلند مدت - رشد اعتماد بنفس در تعامل والد/ کودک - تصمیم گیری آگاهانه - طرفداری به سود کودک استفاده می کنند.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: آسیب دیده شنوایی
دریافت: 1398/11/10 | پذیرش: 1398/11/12 | انتشار: 1398/11/12 | انتشار الکترونیک: 1398/11/12

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.