Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 59 (2006-11)
Not Available357
آشنایی با اختلال «کنش پریشی» (63تا 63-9-59- 1385)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available356
دانستنی هایی برای والدین (11): آنچه والدین باید درباره دزدی کودکان بدانند (57تا 58-8-59- 1385)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available355
درک و استفاده از دید (مطالبی برای کار با افراد دچار ناتوانی های شدید) (38تا 43-7-59- 1385)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available354
بررسی میزان رضایت مندی والدین دانش آموزان کم توان ذهنی مقطع ابتدایی از عملکرد مدارس استثنایی استان مرکزی در سال 82 - 83 (33تا 37-6-59- 1385)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available353
ویژگی ها و وظایف معلمان سیار (رابط ناشنوایان) (26تا 32-5-59- 1385)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available352
اختلال شنیداری همراه با ایدز (21تا 25-4-59- 1385)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available351
راهبردهای موفق ارایه ی تکلیف برای معلمان و والدین دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری (19تا 20-3-59- 1385)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available350
خانواده های کودکان دارای اختلال نارسایی توجه؛ بیش فعالی (2): مروری بر پژوهش های انجام شده و پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی (7تا 18-2-59- 1385)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available349
آموزش بریل به دانش آموزان با معلولیت های چند گانه - نابینا (3تا 6-1-59- 1385)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles