Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 3, Number 152 (2018-9)
A Review on Speech and Language Damages in Children with Cerebral Palsy
مروری بر آسیب های گفتاری و زبانی در کودکان مبتلا به فلج مغزی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Children with Specific Learning Disabilities: Identification, Assessment and Guidelines for Teachers and Parents
کودکان با اختلال یادگیری ویژه: شناسایی، ارزیابی و رهنمودهایی برای معلمان و والدین
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Causes of Spelling Weaknesses in Students with Visual Impairment and Teaching Strategies for Spelling Improvement
علل و عوامل ضعف املای دانشآموزان با آسیب بینایی و راهکارهای آموزشی برای بهبود املانویسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Components of Linguistics in Learning Disabilities Focusing on Reading Disorder
مؤلفههای زبانشناختی در ناتوانیهای یادگیری با تمرکز بر اختلال خواندن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
From Isolation to Empowerment
از محرومیت تا توانمندی ناشنوایان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Bilingual Education and Necessity to Differentiate Two Educational Challenges for Deaf Students
نظام آموزش دوزبانه و لزوم تفکیک دو نیاز آموزشی متفاوت در دانشآموزان ناشنوا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Language development and acquisition in children
رشد و فراگیری زبان در کودکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles