Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 1, Number 123 (2014-3)


Educational Application of Multi-media Technology for improving Social Skills: Autistic Students
کاربرد آموزش فن آوری چندرسانه ای در حیطه مهارت های اجتماعی دانش آموزان اتیسم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Hearing Impaired Children and Related Services in Australia
کودکان کم شنوا:مراکز و خدمات در استرالیا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Facing the challenges of parenting pattern of parents With hearing impairment Children
بررسی چالش های فراروی الگوی فرزندپروری والدین دارای فرزندان کم شنوا و ارائه راهکارهای مناسب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship Between Attachment Style and Social Development in Dyslexic and Normal Children
رابطه سبک دلبستگی و رشد اجتماعی در کودکان نارساخوان و عادی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A comparison of self-esteem and happiness among the deaf students of inclusive schools and special schools
مقایسه عزت نفس و شادکامی در دانش آموزان ناشنوای مدارس تلفیقی و استثنایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

General Health and Quality of Life of Mothers with Autism child
بررسی میزان سلامت عمومی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند اتیسم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

To Investigate The Effect Of predicting Resiliency and Social support In General Mental Health In Parents Of deaf And Blind Children
بررسی نقش پیش بینی کنندگی تاب آوری و حمایت اجتماعی در سلامت روانی والدین کودکان نابینا و ناشنوا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles