You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML آموزش بریل به دانش آموزان با معلولیت های چند گانه - نابینا (3تا 6-1-59- 1385)
مریم باشعور لشگری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML خانواده های کودکان دارای اختلال نارسایی توجه؛ بیش فعالی (2): مروری بر پژوهش های انجام شده و پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی (7تا 18-2-59- 1385)
فرشاد قدیری *، محمود نجفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML راهبردهای موفق ارایه ی تکلیف برای معلمان و والدین دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری (19تا 20-3-59- 1385)
غزاله احمدی تنکابنی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML اختلال شنیداری همراه با ایدز (21تا 25-4-59- 1385)
امیرعباس ابراهیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ویژگی ها و وظایف معلمان سیار (رابط ناشنوایان) (26تا 32-5-59- 1385)
بهرام روستایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی میزان رضایت مندی والدین دانش آموزان کم توان ذهنی مقطع ابتدایی از عملکرد مدارس استثنایی استان مرکزی در سال 82 - 83 (33تا 37-6-59- 1385)
رحمان هاشمی *، مهرداد نوابخش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML درک و استفاده از دید (مطالبی برای کار با افراد دچار ناتوانی های شدید) (38تا 43-7-59- 1385)
آناهیتا خضری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML دانستنی هایی برای والدین (11): آنچه والدین باید درباره دزدی کودکان بدانند (57تا 58-8-59- 1385)
فاطمه سفیف مقدم اکبری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آشنایی با اختلال «کنش پریشی» (63تا 63-9-59- 1385)
حسین شیری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue