شنبه 20 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 67 - ( 4-1386 )
راهکارهای مؤثر جهت مقابله با احساس های ناراحت کننده برای والدین کودکان استثنایی (90تا 90-11-67- 1386)
گیتا موللی
*
چکیده
(2946 مشاهده)
Abstract |
آشنایی با سندرم استئوژینسیس ایمپرفکتا (نقص تکوین استخوان) (77تا 79-10-67- 1386)
حسین مشتاقیان
*
چکیده
(3064 مشاهده)
Abstract |
دانستنی های برای والدین (16): آنچه والدین باید درباره ی اضطراب کودکان بدانند (75تا 76-9-67- 1386)
فاطمه سفیف مقدم اکبری
*
چکیده
(2949 مشاهده)
Abstract |
رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها (9): کودک آتشپاره (وروجک) (72تا 74-8-67- 1386)
علی اسلامبولچی مقدم
*
چکیده
(2829 مشاهده)
Abstract |
استراتژی های تکلیف منزل برای آموزگاران استثنایی (69تا 71-7-67- 1386)
لیلا ستارپور
*
چکیده
(3189 مشاهده)
Abstract |
توسعه حرفه ای برای نوجوانان و جوانان کم توان ذهنی (57تا 68-6-67- 1386)
رضا شریفی
*
،
بی بی مرضیه حسین زاده
چکیده
(3000 مشاهده)
Abstract |
کودکان فلج مغزی سرآمد (50تا 56-5-67- 1386)
فخرالسادات میرلوحی
*
چکیده
(2928 مشاهده)
Abstract |
افت تحصیلی و ناتوانی های یادگیری در میان کودکان تیزهوش (40تا 49-4-67- 1386)
هوشنگ شریعتی
*
چکیده
(3095 مشاهده)
Abstract |
توان بخشی شنیداری - کلامی (20تا 39-3-67- 1386)
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(3076 مشاهده)
Abstract |
راهکارهای کاربردی در دسته بندی و نوشتن نمادهای عددی و حل مساله به کودکان با نیازهای ویژه به خصوص کم توان ذهنی (13تا 19-2-67- 1386)
شهربانو میرزایی
*
چکیده
(2994 مشاهده)
Abstract |
درمان های روانی اجتماعی برای کودکان و نوجوانان با اختلال نارسایی توجه؛ بیش فعالی (3تا 12-1-67- 1386)
هایده بهبودی
*
چکیده
(2988 مشاهده)
Abstract |
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS