شنبه 7 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 6، شماره 72 - ( 9-1386 )
آشنایی با اختلال تیک گذرا (78تا 78-12-72- 1386)
فرزانه اسلامی
*
چکیده
(4027 مشاهده)
Abstract |
توصیه های اولیه خانه داری به نابینایان (77تا 77-11-72- 1386)
رضا بهار
*
چکیده
(3192 مشاهده)
Abstract |
دانستنی هایی برای والدین (18) (آنچه باید والدین درباره ی «کودکانی که نمی خواهند به مدرسه بروند» بدانند - اضطراب جدایی) (75تا 76-10-72- 1386)
فاطمه سفیف مقدم اکبری
*
چکیده
(3256 مشاهده)
Abstract |
رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها (11) (کودک خیال پرداز) (71تا 74-9-72- 1386)
اسماعیل برقی
*
چکیده
(3535 مشاهده)
Abstract |
فعالیت های تابستانی برای کودکان با ناتوانی های یادگیری (شامل نکات قابل استفاده برای والدین) (68تا 70-8-72- 1386)
صدیقه رادنژاد
*
چکیده
(3159 مشاهده)
Abstract |
گذری دوباره بر زندگی و آثار جبار باغچه بان (2) (59تا 67-7-72- 1386)
امیر عباس ابراهیمی
*
چکیده
(3332 مشاهده)
Abstract |
کودکان نابینا با ناتوانی های چندگانه (52تا 58-6-72- 1386)
مریم باشعور لشکری
*
چکیده
(3267 مشاهده)
Abstract |
مشکلات پزشکی مرتبط با نشانگان داون کدامند؟ (46تا 51-5-72- 1386)
سکینه شرفی
*
چکیده
(3188 مشاهده)
Abstract |
کارکرد سلامت روان در افراد ناشنوا (34تا 45-4-72- 1386)
عباس علی حسین خان زاده فیروز جاه
*
چکیده
(3257 مشاهده)
Abstract |
بلوغ و نوجوانی و مسایل مربوطه در دختران نابینا (راهنمای والدین) (28تا 33-3-72- 1386)
گیتا موللی
*
چکیده
(3553 مشاهده)
Abstract |
اختلال های نوشتاری در دانش آموزان کم توان ذهنی (اختلال های دست نویسی) (14تا 27-2-72- 1386)
فاطمه هداوندخانی
*
چکیده
(3405 مشاهده)
Abstract |
تحول زبان در کودکان آسیب دیده شنوایی (3تا 13-1-72- 1386)
اکرم پرند
*
چکیده
(3124 مشاهده)
Abstract |
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS