دوشنبه 5 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 5، شماره 105 - ( 11-1389 )
بررسی تأثیر استفاده از روش درمانی لوواس در کاهش میزان مشکلات شناختی پسران کم توان ذهنی تربیت پذیر 7 تا 12 ساله مراکز بهزیستی منطقه 4 تهران (3تا 10-1-105-1389)
بشری ولیان
*
،
مریم سیف نراقی
،
شیوا دولت آبادی
چکیده
(3309 مشاهده)
Abstract |
بررسی رابطه رضایت شغلی و متغیرهای جمعیت شناختی و مقایسه آن در معلمان دانش آموزان کم توان ذهنی و ناشنوا مقطع راهنمایی استان مازندران (11تا 20-2-105-1389)
مصطفی مروری
*
چکیده
(3304 مشاهده)
Abstract |
تأثیر مداخله یکپارچگی حسی بر بهبود مهارت های حرکتی درشت دستی و مهارت های ظریف انگشتی کودکان با فلج مغزی 8 تا 12 ساله (21تا 31-3-105-1389)
جانا نوری
*
،
مریم سیف نراقی
،
حسن عشایری
چکیده
(3504 مشاهده)
Abstract |
اثربخشی تقویت کننده های قرارداد رفتاری و اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی دانش آموزان پسر کم توان ذهنی (32تا 38-4-105-1389)
محمد عاشوری
*
،
سیده سمیه جلیلی آبکنار
چکیده
(3166 مشاهده)
Abstract |
مهارت های صرفی و معنا شناختی در افراد آسیب دیده شنوایی (39تا 46-5-105-1389)
لیلا فیاضی بارجینی
*
چکیده
(3190 مشاهده)
Abstract |
استفاده از فن آوری رایانه برای توانبخشی و آموزش کودکان درخود مانده (47تا 53-6-105-1389)
احمد قره خانی
*
،
غلام علی افروز
،
معصومه معصومیان
چکیده
(3638 مشاهده)
Abstract |
بررسی وضعیت درک خواندن در دانش آموزان ناشنوا (54تا 59-7-105-1389)
فاطمه نیک خو
*
چکیده
(3367 مشاهده)
Abstract |
جو حاکم بر کلاس فراگیر (60تا 64-8-105-1389)
آناهیتا خضری
*
چکیده
(3278 مشاهده)
Abstract |
گزارش کنفرانس جهانی آموزش و مراقبتهای دوران اولیه کودکی (wcecce) (65تا 68-9-105-1389)
سوسن کشاورز
*
چکیده
(3235 مشاهده)
Abstract |
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS