جلد ۵، شماره ۱۰۵ - ( ۱۱-۱۳۸۹ )                   شماره ۱۰۵ صفحات ۰-۰ | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available25. J Except Educ 2011; 5 (105)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1508-fa.html
فیاضی بارجینی لیلا. مهارت های صرفی و معنا شناختی در افراد آسیب دیده شنوایی (۳۹تا ۴۶-۵-۱۰۵-۱۳۸۹). تعلیم و تربیت استثنایی. ۱۳۸۹; ۵ (۱۰۵)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-۱-۱۵۰۸-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (۳۱۹۷ مشاهده)
آسیب شنوایی مستقیم یا غیر مستقیم باعث تأخیر در رشد و تکامل زبان می شود و بیشترین تأثیر را بر تولید و درک زبان یعنی بر جنبه های مختلف صرف و نحو و نیز جنبه های معناشناختی و کاربردشناختی زبان چه در حوزه گفتار و چه در حوزه نوشتار دارد. در این مقاله اختلال در مهارت های زبانی افراد آسیب دیده شنوایی در حوزه معناشناسی و صرف مورد توجه قرار گرفته است.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: آسیب دیده شنوایی
دریافت: 1398/10/17 | پذیرش: 1398/10/18 | انتشار: 1398/10/18 | انتشار الکترونیک: 1398/10/18

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.