سه شنبه 18 بهمن 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 4، شماره 147 - ( 8-1396 )
اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی بر افزایش عملکرد تحصیلی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال ریاضی
ص. 18-9
رئوف احمدیان
*
،
اسکندر فتحی آذر
،
میرمحمود میرنسب
چکیده
(3882 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2030 دریافت)
معرفی برنامه سالهای شگفت انگیز به منظور کاهش مشکلات رفتاری کودکان با اختلالهای هیجانی-رفتاری
ص. 30-19
عادل محمدزاده
،
امیر قمرانی
*
چکیده
(3449 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1060 دریافت)
تاثیر آموزش فعالیتهای ادراکی-حرکتی بر تواناییهای حرکتی ظریف کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. 40-31
زهره عباسی کرقند
*
،
مجید ابراهیم پور
چکیده
(4000 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(956 دریافت)
بررسی اثربخشی مداخله روانی-اجتماعی بر بازداری و تنظیم هیجانی کودکان با اختلال طیف اتیسم دارای عملکرد بالا
ص. 48-41
فرنگیس دمهری
*
چکیده
(3470 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(753 دریافت)
مروری بر کاربرد چندرسانهایها در ناتوانیهای یادگیری
ص. 56-49
گیتا مولّلی
*
،
فرزانه رضائیان
چکیده
(3349 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(555 دریافت)
دانشآموزان دیرآموز: ارزیابی پویا، ویژگیها، شناسایی، شیوههای تدریس و بهبود ظرفیت یادگیری
ص. 64-57
محسن غفوریان
،
محمد عاشوری
*
چکیده
(3809 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(11951 دریافت)
تاثیر روشهای ارتباطی جایگزین و مکمل بر زبان و رفتار اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. 71-65
سارا یزدانی
*
چکیده
(3372 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(479 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS