شنبه 3 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 6، شماره 178 - ( 12-1402 )
نگاهی به الگوهای عصب-روا نشناختی تبیین اختلال طیف اُتیسم از منظر باز یدرمانی و طراحی مداخلات باز یمحور
1
سید محسن اصغری نکاح
*
چکیده
(972 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(422 دریافت)
تأثیر آموزش راهبردهای سبک اسناددهی مثبت بر انگیزش خواندن در کودکان نارساخوان
2
عباسعلی حسینخانزاده
*
،
نیوشا میهندوست
،
موسی کافی
چکیده
(717 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(245 دریافت)
بررسی رابطه ابرازگری هیجانی و اجتناب تجربی با میانجیگری کفایت اجتماعی در دانشآموزان با اختلال اضطراب فراگیر
3
عارفه محمدنژاد دوین
چکیده
(680 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(341 دریافت)
مقایسه اثر بخشی بسته توا نبخشی شناختی پارس و پریسا بر انعطا فپذیری شناختی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
4
رسول اسمعیلی
،
مهناز استکی
*
،
منصوره شهریاری احمدی
چکیده
(834 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(182 دریافت)
شناسایی مؤلفه های ارزیابی پویا و اثربخشی آن بر آموزش زبان انگلیسی در دانش آموزان کم توان ذهنی خفیف
5
کیوان کاکابرایی
*
،
مریم خدایار
،
کریم افشارنیا
،
مجید فرهیان
چکیده
(742 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(286 دریافت)
اثربخشی ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی و نظمجویی شناختی هیجان دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی
6
سهیلا صحراکار
*
،
سیما قدرتی
،
سعیده بزازیان
چکیده
(910 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(415 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS