You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی و مقایسه ویژگی های زیستی، روانی و اجتماعی والدین کودکان در خود فرومانده (اتیسم) و والدین کودکان عادی (3تا 6-1-10تا 11- 1381)
باقر غباری بناب *، شادی وحدت تربتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML رفتار اجتماعی و عاطفی در کودکان با ناتوانیهای یادگیری (3) (7تا 14-2-10تا 11- 1381)
رضا برادری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML نکته هایی برای معلمان دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه / فزون جنبشی (15تا 18-3-10تا 11- 1381)
حمید علیزاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML فشار روانی و والدین کودکان معلول (19تا 23-4-10تا 11- 1381)
مریم سیف نراقی *، عزت الله نادری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML افزایش مهارتهای شناختی نابینایان (24تا 29-5-10تا 11- 1381)
علی اسلامبولچی مقدم *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML نقش فیزیوتراپی در آموزشگاههای استثنایی (فیزیوتراپی به زبان ساده) (30تا 32-6-10تا 11- 1381)
محمدتقی صیادی *، حمید ناجی، محمدحسن زنجانچی، منیژه پویا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML نارساخوانی و تدریس به دانش آموزان نارساخوان در کلاسهای عادی (33تا 38-7-10تا 11- 1381)
عبادالله حسن پور هشتایجانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی و تعیین معیارها و استانداردهای فضاهای آموزشی و غیرآموزشی مربوط به معلولان جسمی - حرکتی (4) (39تا 44-8-10تا 11- 1381)
هوشنگ امیری ابیانه *، منوچهر علی یار زنجانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آموزش ناشنوایان در مؤسسات عادی آموزشی (45تا 48-9-10تا 11- 1381)
خسرو گیتی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML روشهای آرامش دهی برای معلمان دانش آموزان استثنایی (49تا 51-10-10تا 11- 1381)
حمیده مقدسی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue