نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)

چهارشنبه 4 تیر 1404   |   English [Archive]
  • ورود خودکار
  • ثبت نام
  • بازیابی رمز عبور
  • صفحۀ اصلی
  • اطلاعات نشریه
    • دربارۀ نشریه
    • شناسنامۀ نشریه
    • اعضای هیئت تحریریه
    • هدف و چشم انداز
    • اخبار
    • ملاحظات اخلاقی
  • مقالات
    • آخرین شماره
    • شماره‌های نشریه
    • مقالات نوبت چاپ
  • برگۀ نام‌نویسی
  • ارسال مقاله
  • راهنمای کاربران
    • راهنمای نگارش مقاله
    • راهنمای ارسال مقاله
    • راهنمای داوران
  • تسهیلات پایگاه
    • راهنمای صفحات
    • جستجو در پایگاه
    • پرسش‌های متداول
    • اطلاع‌رسانی به دوستان
    • صفحه برترین‌های پایگاه
    • دریافت اطلاعات مقالات من
  • اشتراک
  • فراخوان مقاله
  • تماس با ما
    • اطلاعات تماس
    • فرم برقراری ارتباط

  جلد 1، شماره 16 و 17 - ( 2-1382 )  

View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS
XML [English Abstract] معرفی دوسای آموزشی: Introduction to kyuiku - Dohsa «قسمت دوم» (10تا 13-2-16تا 17- 1382)
اصغر دادخواه*
چکیده (2467 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (3 دریافت)

XML [English Abstract] تأثیر فرزند معلول یا ناتوان بر خانواده «قسمت سوم و پایانی» (14تا 18-3-16تا 17- 1382)
حمید علیزاده*
چکیده (2481 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (6 دریافت)

XML [English Abstract] تأثیر روش ریتمیک در آموزش خواندن به کودکان کم توان ذهنی آموزشی پذیر (19تا 31-4-16تا 17- 1382)
محمدعلی قناویزچی*
چکیده (2553 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (7 دریافت)

XML [English Abstract] اختلال نارسایی توجه افزون جنبشی (36تا 39-5-16تا 17- 1382)
منا خاطری*
چکیده (2479 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (10 دریافت)

XML [English Abstract] استرس شغلی معلمان کودکان استثنایی (40تا 45-6-16تا 17- 1382)
مژگان بنگر*
چکیده (2984 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (49 دریافت)

XML [English Abstract] راهبردهای افزایش شناخت اجتماعی در کودکان دارای کم توانی هوشی (3تا 9-1-16تا 17- 1382)
فرزانه اسلامی*
چکیده (2511 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (7 دریافت)


Export as: HTML | XML | RSS

پایگاه های مرتبط

  • سازمان آموزش و پرورش استثنایی
  • کمسیون نشریات وزارت علوم
  • شرکت یکتاوب
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)