شنبه 1 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 124 - ( 3-1393 )
بررسی مقایسهای حمایت اجتماعی ادراک شده و سلامت روان مادران کودکان با و بدون آسیب شنوایی
ص. 17-7
غلامعلی افروز
،
حسین تقی زاده
*
چکیده
(13683 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2118 دریافت)
مقایسه سیالی کلامی آوایی و معنایی در دانش آموزان نارساخوان
ص. 24-18
سمیه نظری
*
،
حیدر سیاحی
چکیده
(11970 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1242 دریافت)
تأثیر روش مداخله ای تحریک حسی و حرکتی بر میزان هماهنگی حرکتی در دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر با اختلال هماهنگی رشدی
ص. 32-25
علی اصغر دادمهر
*
،
مختار ملک پور
،
امیر قمرانی
،
سمیه رحیم زاده
چکیده
(18249 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2753 دریافت)
اثر بخشی آموزش حافظه کاری بر کاهش مشکلات خواندن و بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان
ص. 41-33
مرضیه کامیابی
*
،
سعید تیموری
،
علی مشهدی
چکیده
(14742 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1874 دریافت)
تاثیر آموزش با شیوه بداهه پردازی بر مهارت های نگارشی کودکان آسیب دیده شنوایی
ص. 52-42
مرتضی علیخانی
*
،
صابره بذرافشان
،
داریوش نوروزی
چکیده
(13458 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3001 دریافت)
ویژگیهای رفتاری اختلال پردازش شنوایی و اختلال کمتوجهی/بیشفعالی
ص. 60-53
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(15128 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1913 دریافت)
کاربرد فناوریهای کمکی رایانهای برای دانشآموزان کمبینا در فرایند یاددهی - یادگیری
ص. 67-61
سونیا موسی رمضانی
*
،
الهه ولایتی
چکیده
(11735 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1218 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS