جلد 2، شماره 124 - ( 3-1393 )                   شماره 124 صفحات 60-53 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ebrahimi A. Behavioral Characteristics of APD & ADHD. J Except Educ 2014; 2 (124) :53-60
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-97-fa.html
ابراهیمی امیرعباس. ویژگی‌های رفتاری اختلال پردازش شنوایی و اختلال کم‌توجهی/بیش‌فعالی. تعلیم و تربیت استثنایی. 1393; 2 (124) :53-60

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-97-fa.html


Seo ، mahyarebrahimi@yahoo.com
چکیده:   (15270 مشاهده)
اختلال پردازش شنوایی یک اختلال ادراکی حس ویژه است که ناشی از کم شنوایی محیطی نیست و بر رشد پردازش‌های یکپارچه زبان (گوش دادن و حرف زدن) و سوادآموزی (خواندن و نوشتن) اثر می گذارد. اختلال پردازش شنوایی ممکن است با اختلالات دیگر از جمله اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی همراه باشد. در موارد چندابتلایی اختلال پردازش شنوایی و اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی تشخیص باید به درستی و به طور کامل داده شده و برنامۀ درمانی به وسیله ی تیمی از متخصصان پیاده شود.
متن کامل [PDF 606 kb]   (1913 دریافت)    
نوع مطالعه: مروری |
دریافت: 1392/8/4 | ویرایش نهایی: 1399/5/29 | پذیرش: 1392/11/7 | انتشار: 1393/4/15 | انتشار الکترونیک: 1393/4/15

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.