جمعه 7 بهمن 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 4، شماره 170 - ( 8-1401 )
تأثیر آسیب بینایی بر تحول هیجان و شایستگی هیجانی در یادگیرندگان با آسیب بینایی
ص. 19-9
محمد عاشوری
*
چکیده
(9 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6 دریافت)
اثربخشی توانمندسازی روانشناختی مبتنی بر رویکرد روانشناسی فردی بر بار روانی و انعطا فپذیری شناختی مادران دارای کودک کمتوان ذهنی
ص. 34-20
ماندانا نیکنام
*
،
شکوفه احمدپور سامانی
چکیده
(18 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(9 دریافت)
مقایسه اثربخشی مداخله بهنگام با اثربخشی مداخله بهنگام به همراه آموزش خانواده بر بهبود توانایی شناختی نوآموزان دیرآموز
ص. 46-35
نادره سهرابی
*
،
محسن بهشتی پور
،
سیامک سامانی
،
مریم زرنقاش
چکیده
(11 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش شهروندی برای دانشآموزان کمتوان ذهنی
ص. 59-47
کامبیز پوشنه
*
،
سیده مریم طیبی ماسوله
،
علی اکبر خسروی بابادی
،
حمیدرضا رضازاده
،
احمد رمضانی
چکیده
(9 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4 دریافت)
اثر آموزش برنامهی والدگری مثبت به مادران بر میزان اضطراب و تنظیم هیجانی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی
ص. 76-60
مریم اسحقی چالشتری
*
،
محمدپارسا عزیزی
چکیده
(12 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4 دریافت)
نگاهی به شرایط موجود آموزش تلفیقی- فراگیر از منظر معلمان رابط و پذیرا
ص. 90-77
ناصر غلامی
*
چکیده
(9 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(7 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS