جلد 3، شماره 30 - ( 3-1383 )                   شماره 30 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2148 مشاهده)
دانش آموزان کم بینا که با وجود تعدیل ، اصلاح و ویژه سازی برنامه های اموزشی ، همچنان در زمینه تحصیلی مشکلاتی دارند ، احتمالا به ناتوانی های یادگیری دچار می باشند که تشخیص داده نشده اند . این مقاله عملکرد یک دانش آموز را همراه با روشهایی که یک تیم شامل متخصصان چند رشته ای به کار می برند تا کم بینایی و ناتوانی های یادگیری را به صورت دوگانه تشخیص بدهند ، شرح می دهد . مایلز دانش آموز 8 ساله ای که در کلاس سوم ابتدایی در یک مدرسه محلی درس می خواند ، بر اساس رهنمودهای اداره آموزشی محل ، او به عنوان دانش آموزان مبتلا به آسیب بینایی شناخته شده و خدمات ویژه آسیب دیدگان بینایی را توسط یک معلم رابطه دریافت می کند .
متن کامل [DOCX 12 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: آسیب دیده بینایی
دریافت: 1398/11/25 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.