، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (3190 مشاهده)
از برنامه ریز ، می توان برای برقراری ارتباط با والدین نیز استفاده کرد، بدین ترتیب که از والدین دانش آموز بخواهیم که در زمان اتمام انجام تکلیف ها آن را امضا نموده و این یادداشت ها بین خانه و مدرسه رد و بدل گردد (و بالعکس). - با خانواده دانشآموزان در خصوص مقدار تکلیفهای طراحی شده و زمان تقریبی مورد نیاز برای انجام تکلیف ها ، مشورت نمایید. تکلیف های منزل و دانش آموزان دارای ناتوانیهای یادگیری - تحقیقات نشان می دهد که تکلیف منزل، در حدود یک پنجم (20درصد) از کل زمانی که دانش آموزان برای انجام وظایف تحصیلی صرف می کنند، را به خود اختصاص می دهد. طبق گزارشهای ارایه شده دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری ، از انجام تکلیف خسته شده و نسبت به آن سرباز می زنند و همین طور آنها کمک کمتری از والدین دریافت کرده و بیشتر مورد نکوهش قرار می گیرند.
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
موضوع مقاله:
عمومي دریافت: 1398/11/10 | پذیرش: 1398/11/12 | انتشار: 1398/11/12 | انتشار الکترونیک: 1398/11/12
ارسال پیام به نویسنده مسئول