جلد 5، شماره 70 و 71 - ( 8-1386 )                   شماره 70 و 71 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2860 مشاهده)
توانائی کودک در استفاده از ساخت و قواعد دستور زبان در جمله ها و اظهارات بیانی طولانی تر که با سن فرد مطابقت داده می شود ( به طور مثال، زمانی که توضیح می دهد کاری را چطور انجام داده است و یا زمانی که قسمت هائی از یک فیلم یا کتاب مورد علاقه را بازگو می کند ) - آیا کودک درک مناسب سن خود را دارد؟ و آیا از اجزای دستور زبان به خوبی استفاده می‌کند؟ ( برای مثال ، استفاده ی صحیح از پسوندهای فاعلی ‌؛ م ی د یم ید ند ) -مهارت های ارتباط اجتماعی توجه ویژهای به این نکته دارد که یک کودک با هر نوع اختلال گفتاری چطور میتواند ارتباط خود را با دیگران اصلاح نماید ؟ به عنوان مثال، می توان به امتناع کودک از شرکت در بحث های کلاسی به دلیل خجالت از ناتوانی در بیان گفتارش استفاده نمود .
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: اختلالات گفتار و زبان
دریافت: 1398/11/9 | پذیرش: 1398/11/12 | انتشار: 1398/11/12 | انتشار الکترونیک: 1398/11/12

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.