جلد 5، شماره 70 و 71 - ( 8-1386 )                   شماره 70 و 71 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available287. J Except Educ 2007; 5 (70 and 71)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1777-fa.html
حسینی فرزاد علی رضا. کنش پریشی گفتار دوره ی کودکی (62تا 65-9-70 تا 71- 1386). تعلیم و تربیت استثنایی. 1386; 5 (70 و 71)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1777-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2834 مشاهده)
توانائی کودک در استفاده از ساخت و قواعد دستور زبان در جمله ها و اظهارات بیانی طولانی تر که با سن فرد مطابقت داده می شود ( به طور مثال، زمانی که توضیح می دهد کاری را چطور انجام داده است و یا زمانی که قسمت هائی از یک فیلم یا کتاب مورد علاقه را بازگو می کند ) - آیا کودک درک مناسب سن خود را دارد؟ و آیا از اجزای دستور زبان به خوبی استفاده می‌کند؟ ( برای مثال ، استفاده ی صحیح از پسوندهای فاعلی ‌؛ م ی د یم ید ند ) -مهارت های ارتباط اجتماعی توجه ویژهای به این نکته دارد که یک کودک با هر نوع اختلال گفتاری چطور میتواند ارتباط خود را با دیگران اصلاح نماید ؟ به عنوان مثال، می توان به امتناع کودک از شرکت در بحث های کلاسی به دلیل خجالت از ناتوانی در بیان گفتارش استفاده نمود .
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: اختلالات گفتار و زبان
دریافت: 1398/11/9 | پذیرش: 1398/11/12 | انتشار: 1398/11/12 | انتشار الکترونیک: 1398/11/12

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.