1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (3304 مشاهده)
اجتماعی کردن درست کودکان و نوجوانان و آموزش مهارتهای اجتماعی لازم به آنها همواره یکی از اهداف عالی نظام آموزش و پرورش بوده است. بر اساس جدول شماره(1):بررسی مقایسهای رشد اجتماعی بین دانشآموزان نیمهبینای مدارس استثنایی و تلفیقی براساس این جدول t مشاهده شده در سطح 0/50>P نشان میدهد تفاوت معناداری بین میزان رشد اجتماعی دانشآموزان نیمهبینای دختر مدارس استثنایی و مدارس تلفیی وجود دارد. جدول شماره(3)بررسی مقایسهای میزان رشد اجتماعی دانشآموزان نیمهبینای پسر مدارس استثنایی و مدارس تلفیقی براساس جدول شماره(3) t مشاهده شده در سطح 0/50> p تفاوت معناداری را بین میزان رشد اجتماعی دانشآموزان پسر نیمهبینا نشان نمیدهد. جدول شماره(4)بررسی مقایسهای میزان رشد اجتماعی دانشآموزان نیمهبینا براساس پایهی تحصیلی براساس جدول شماره(4) F مشاهده شده در سطح 0/50> P تفاوت معناداری را بین میزان رشد اجتماعی دانشآموزان نیمهبینا براساس پایهی تحصیلی نشان نمیدهد.
نوع مطالعه:
اصیل پژوهشی |
موضوع مقاله:
آسیب دیده بینایی دریافت: 1398/11/2 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2
ارسال پیام به نویسنده مسئول