، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (3755 مشاهده)
مشارکت جدی خانواده و مدرسه همیشه مورد توجه متخصصان امر آموزش و پرورش و خانوادهها بوده است. اما گاهی مواقع عدم شناخت اولیاء از اهداف و کارکردهای مدرسه منجر باعث میشود ارتباط و همکاری بین خانواده و مدرسه به درستی انجام نشود در حالی که مشارکت واقعی زمانی صورت میگیرد که خانواده در امور مدرسه درگیر شوند و مدرسه نیز خانواده را همراه و همیار خود ببیند.پژوهشها نشان داده است هر قدر والدین در مسائل مدرسه فرزندانشان بیشتر مشارکت داشته باشند،پیشرفت تحصیلی کودک افزایش مییابد. بنابراین،تقویت مشارکت خانواده و مدرسه از پیش نیازهای یک برنامهی مؤثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
مشاوره و مددكاري دریافت: 1398/10/29 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29
ارسال پیام به نویسنده مسئول