جلد 1، شماره 109 - ( 2-1391 )                   شماره 109 صفحات 28-20 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Pirzadi H. Direct teaching and its Application in the scope of learning Disability. J Except Educ 2012; 1 (109) :20-28
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-519-fa.html
پیرزادی حجت. آموزش مستقیم و کاربرد آن در حوزه ناتوانی های یادگیری. تعلیم و تربیت استثنایی. 1391; 1 (109) :20-28

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-519-fa.html


دانشگاه تهران
چکیده:   (6784 مشاهده)
نیاز معلمان و مربیان به آشنایی با روش های تدریسی که دارای پشتوانه های نظری و تجربی قوی باشد، ایجاب می کند که چنین روش هایی به آنها معرفی شود. روش آموزش مستقیم یک روش سازمان یافته و معلم محور است که طی چند دهه گذشته مبانی نظری و شواهد تجربی زیادی از آن حمایت کرده اند. در این مقاله به معرفی کلی این روش و کاربردهای آن به خصوص در حوزه ناتوانی های یادگیری پرداخته می شود. در پایان نیز به نظرهای موافق و مخالف کاربرد این روش اشاره خواهد شد.
متن کامل [PDF 866 kb]   (1994 دریافت)    
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: عمومي
دریافت: 1393/10/14 | ویرایش نهایی: 1393/10/14 | پذیرش: 1393/10/14 | انتشار: 1393/10/14 | انتشار الکترونیک: 1393/10/14

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.