جلد 1، شماره 114 - ( 1-1392 )                   شماره 114 صفحات 57-52 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ebrahimi A. Manual Communication Approach. J Except Educ 2013; 1 (114) :52-57
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-372-fa.html
ابراهیمی امیرعباس. رویکرد‌های ارتباط دستی. تعلیم و تربیت استثنایی. 1392; 1 (114) :52-57

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-372-fa.html


دانشگاه علوم بهزیستی
چکیده:   (5978 مشاهده)
وقتی نوتوانی کودک ناشنوا آغاز می‌شود، شنوایی‌شناس باید در نظر بگیرد چه روش نوتوانی برای کودک دنبال خواهد شد. اختلاف نظر درباره‌ی مناسب‌ترین روش برای هر کودک موجب شده تصمیم‌گیری درباره‌ی فلسفه‌ی روش‌های ارتباطی روند ساده‌ای نباشد. شنوایی‌شناس باید بداند هنگام این تصمیم‌گیری ممکن است والدین هنوز هم درگیر روند سوگ و در حال تجربه‌ی واکنش‌های هیجانی به افت شنوایی فرزندشان باشند. بنابراین، شنوایی‌شناس باید مطمئن شود والدین از گزینه‌های موجود روش‌شناسی نوتوانی به خوبی آگاهند و می‌توانند به روند تصمیم‌گیری کمک کنند.
متن کامل [PDF 478 kb]   (1044 دریافت)    
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: عمومي
دریافت: 1393/6/25 | ویرایش نهایی: 1393/9/26 | پذیرش: 1393/6/25 | انتشار: 1393/6/25 | انتشار الکترونیک: 1393/6/25

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.