دانشگاه علوم بهزیستی
چکیده: (5978 مشاهده)
وقتی نوتوانی کودک ناشنوا آغاز میشود، شنواییشناس باید در نظر بگیرد چه روش نوتوانی برای کودک دنبال خواهد شد. اختلاف نظر دربارهی مناسبترین روش برای هر کودک موجب شده تصمیمگیری دربارهی فلسفهی روشهای ارتباطی روند سادهای نباشد. شنواییشناس باید بداند هنگام این تصمیمگیری ممکن است والدین هنوز هم درگیر روند سوگ و در حال تجربهی واکنشهای هیجانی به افت شنوایی فرزندشان باشند. بنابراین، شنواییشناس باید مطمئن شود والدین از گزینههای موجود روششناسی نوتوانی به خوبی آگاهند و میتوانند به روند تصمیمگیری کمک کنند.
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
عمومي دریافت: 1393/6/25 | ویرایش نهایی: 1393/9/26 | پذیرش: 1393/6/25 | انتشار: 1393/6/25 | انتشار الکترونیک: 1393/6/25