جمعه 2 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد ۱، شماره ۱ - ( ۲-۱۳۸۰ )
شماره ۱ صفحات ۰-۰
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
., .. Not Available663. J Except Educ 2001; 1 (1)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2156-fa.html
مهرورز مینا، رحمانی ملیحه. جایگاه زبان آموزی در کتاب های تازه تألیف ناشنوایان (۲۹تا۳۲-۵-۱- ۱۳۸۰) .....اتمام کلیه مقالات...... تعلیم و تربیت استثنایی. ۱۳۸۰; ۱ (۱)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-۱-۲۱۵۶-fa.html
جایگاه زبان آموزی در کتاب های تازه تألیف ناشنوایان (29تا32-5-1- 1380) .....اتمام کلیه مقالات.....
مینا مهرورز
*
۱
،
ملیحه رحمانی
۱- ،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(۲۶۰۲ مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
زبان
،
گوش دادن
،
نوشتن
،
کودک
،
مهارت
،
آموزش
،
مهارت گوش دادن
،
تازه تألیف ناشنوایان
،
کتابهای تازه تألیف ناشنوایان
،
جایگاه زبانآموزی
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(۹ دریافت)
نوع مطالعه:
مروری
| موضوع مقاله:
آسیب دیده شنوایی
دریافت: 1398/12/2 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.