جمعه 10 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 12 - ( 7-1381 )
شماره 12 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
.. Not Available607. J Except Educ 2002; 3 (12)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2100-fa.html
ذنویی طیبه. ضرورت و اهمیت آموزش و شناخت ادبیات برای دانش آموزان ناشنوا (29تا 34-6-12- 1381). تعلیم و تربیت استثنایی. 1381; 3 (12)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2100-fa.html
ضرورت و اهمیت آموزش و شناخت ادبیات برای دانش آموزان ناشنوا (29تا 34-6-12- 1381)
طیبه ذنویی
*
،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(1970 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
دانشآموز
،
دانشآموزان ناشنوا
،
آموزش
،
فعل
،
فرهنگ لغات
،
جمله
،
شعر
،
لغات کتاب فارسی دوره
،
واژه
،
انشا
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(1 دریافت)
نوع مطالعه:
مروری
| موضوع مقاله:
آسیب دیده شنوایی
دریافت: 1398/12/1 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.