پنجشنبه 8 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد ۵، شماره ۱۴ - ( ۱۱-۱۳۸۱ )
شماره ۱۴ صفحات ۰-۰
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
.. Not Available596. J Except Educ 2003; 5 (14)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2089-fa.html
رفاهی ژاله. لزوم برابرسازی فرصتهای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی بر اساس مصوبات سازمانهای بین المللی و دیدگاه اسلام (۳۲تا ۳۷-۷-۱۴- ۱۳۸۱). تعلیم و تربیت استثنایی. ۱۳۸۱; ۵ (۱۴)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-۱-۲۰۸۹-fa.html
لزوم برابرسازی فرصتهای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی بر اساس مصوبات سازمانهای بین المللی و دیدگاه اسلام (32تا 37-7-14- 1381)
ژاله رفاهی
*
،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(۲۳۴۴ مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
آموزش
،
استثنایی
،
لزوم برابرسازی فرصتهای آموزشی
،
حقوق
،
آموزش و پرورش
،
معلولان
،
دانشآموزان استثنایی
،
تعلیم و تربیت
،
تعداد دانشآموزان استثنایی کشور
،
سازمان
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(۵ دریافت)
نوع مطالعه:
مروری
| موضوع مقاله:
عمومي
دریافت: 1398/12/1 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.