جلد 4، شماره 22 و 23 - ( 8-1382 )                   شماره 22 و 23 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available560. J Except Educ 2003; 4 (22 and 23)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2053-fa.html
سفیف مقدم اکبری فاطمه. آموزش به کودکان آسیب دیده بینایی، روش من! (56تا 58-9-22تا 23- 1382). تعلیم و تربیت استثنایی. 1382; 4 (22 و 23)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2053-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2093 مشاهده)
شغل من ایجاب می‌کند,در عین حالی که به‌ دانش‌آموزان آسیب دیده‌ی بینایی آموزش می‌دهم,به دیگران نیز بیاموزم که چگونه به این کودکان آموزش دهند. وقتی به این عدد فکر می‌کنید درمی‌یابید که کودک آسیب‌ دیده‌ی بینایی برای کسب مهارت‌های تحصیلی چه تعداد زیادی از مفاهیم را باید از قبل آموخته باشد. هرچند که تدریس در دوره ابتدایی وظایف سختی را بر عهده‌ی‌ من می‌گذارد ولی از آنجام آنها بسیار لذت می‌برم,چون باید به کودکان‌ مهارت‌های شیرین زیادی مانند پریدن از روی طناب,یافتن دوستان‌ جدید و غیره را آموزش دهم. به عقیده من وظیفه‌ی آموزش و پرورش استثنایی،رقیق کردن‌ برنامه‌های آموزشی و ارایه‌ی آنها به معلولان نیست,بلکه آموزش و پرورش استثنایی از نیروهای استثنایی تشکیل شده است که می‌ توانند به کودکان استثنایی کمک کنند تادر بزرگسالی برای جامعه‌ خود افرادی مولد و مفید باشند.
متن کامل [DOCX 12 kb]   (6 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: آسیب دیده بینایی
دریافت: 1398/11/30 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.