، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (2093 مشاهده)
شغل من ایجاب میکند,در عین حالی که به دانشآموزان آسیب دیدهی بینایی آموزش میدهم,به دیگران نیز بیاموزم که چگونه به این کودکان آموزش دهند. وقتی به این عدد فکر میکنید درمییابید که کودک آسیب دیدهی بینایی برای کسب مهارتهای تحصیلی چه تعداد زیادی از مفاهیم را باید از قبل آموخته باشد. هرچند که تدریس در دوره ابتدایی وظایف سختی را بر عهدهی من میگذارد ولی از آنجام آنها بسیار لذت میبرم,چون باید به کودکان مهارتهای شیرین زیادی مانند پریدن از روی طناب,یافتن دوستان جدید و غیره را آموزش دهم. به عقیده من وظیفهی آموزش و پرورش استثنایی،رقیق کردن برنامههای آموزشی و ارایهی آنها به معلولان نیست,بلکه آموزش و پرورش استثنایی از نیروهای استثنایی تشکیل شده است که می توانند به کودکان استثنایی کمک کنند تادر بزرگسالی برای جامعه خود افرادی مولد و مفید باشند.
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
موضوع مقاله:
آسیب دیده بینایی دریافت: 1398/11/30 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3
ارسال پیام به نویسنده مسئول