شنبه 27 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد ۵، شماره ۲۴ و ۲۵ - ( ۱۰-۱۳۸۲ )
شماره ۲۴ و ۲۵ صفحات ۰-۰
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
.. Not Available550. J Except Educ 2003; 5 (24 and 25)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2043-fa.html
باشعور لشگری مریم. روان خوانی در دانش آموزان با ناتوانی خواندن (۵۰تا ۵۲-۱۰-۲۴تا ۲۵- ۱۳۸۲). تعلیم و تربیت استثنایی. ۱۳۸۲; ۵ (۲۴ و ۲۵)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-۱-۲۰۴۳-fa.html
روان خوانی در دانش آموزان با ناتوانی خواندن (50تا 52-10-24تا 25- 1382)
مریم باشعور لشگری
*
،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(۲۳۰۶ مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
دانشآموز
،
روان
،
آموزش خودکاری خرده مهارتهای خواندن
،
تأثیرها آموزش خودکاری خرده مهارتهای
،
رمز گشایی
،
روانخوانی در دانشآموزان
،
درک مطلب
،
آموزش
،
دانشآموزان با ناتوانی خواندن
،
لغتهای
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(۲۲ دریافت)
نوع مطالعه:
مروری
| موضوع مقاله:
مشکلات يادگيري
دریافت: 1398/11/30 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.