این پژوهش به منظور برسی ارتباط بین جو کلاس و بهداشت روانی دانش آموزان در دوره ابتدایی و اینکه آیادانش آموزانی که در کلاس دوم مشکلات هیجانی و رفتاری دارند 4 سال بعد نسبت به عوامل جو کلاسی ضعیف آسیب پذیرتر هستند ، انجام شده است . این پژوهش با روش دادن پرسشنامه به معلمان انجام شده است . دانش آموزان (168=N) در کلاس دوم (8 ساله ها در مرحله ی اول) و کلاس ششم (12 ساله ها در مرحله ی دوم) مصاحبه شدند.
بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |