پنجشنبه 15 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 8، شماره 37 - ( 10-1383 )
شماره 37 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
., .. Not Available476. J Except Educ 2004; 8 (37)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-1968-fa.html
قمرانی امیر، جعفری حمیدرضا. تبیین نقش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر عملکرد تحصیلی نابینایان (2تا 9-1-37- 1383). تعلیم و تربیت استثنایی. 1383; 8 (37)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-1968-fa.html
تبیین نقش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر عملکرد تحصیلی نابینایان (2تا 9-1-37- 1383)
امیر قمرانی
*
1
،
حمیدرضا جعفری
1- ،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(2731 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
نابینایان
،
خودتنظیمی
،
راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
،
راهبردهای یادگیری
،
فراشناختی
،
تبیین نقش راهبردهای یادگیری
،
کودکان
،
اصول آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
،
عملکرد تحصیلی نابینایان
،
آموزش
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(9 دریافت)
نوع مطالعه:
مروری
| موضوع مقاله:
آسیب دیده بینایی
دریافت: 1398/11/23 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.