شنبه 20 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 42 و 43 - ( 4-1384 )
شماره 42 و 43 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
.. Not Available458. J Except Educ 2005; 2 (42 and 43)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-1950-fa.html
قاسمی پرویز. فنوتیپ های رفتاری و آموزش ویژه (گزارش والدین از مسایل آموزشی فرزندانشان که دارای نشانگان داون، نشانگان پارادار - ویلی و نشانگان ویلیامز هستند) (50تا 55-7-42 تا 43- 1384). تعلیم و تربیت استثنایی. 1384; 2 (42 و 43)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-1950-fa.html
فنوتیپ های رفتاری و آموزش ویژه (گزارش والدین از مسایل آموزشی فرزندانشان که دارای نشانگان داون، نشانگان پارادار - ویلی و نشانگان ویلیامز هستند) (50تا 55-7-42 تا 43- 1384)
پرویز قاسمی
*
،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(2389 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
کودکان
،
ویلی
،
ویلی و نشانگان ویلیامز
،
والدین
،
نشانگان داون
،
نشانگان پارادر
،
نشانگان ویلیامز
،
آموزش
،
والدین کودکان
،
آموزش ویژه
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(1 دریافت)
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است)
| موضوع مقاله:
پزشكي
دریافت: 1398/11/23 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.