جمعه 19 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 44 - ( 5-1384 )
شماره 44 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
.. Not Available450. J Except Educ 2005; 3 (44)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-1942-fa.html
مستقیم زاده الهام. آگاهی واج شناسی و مهارت خواندن در کودکان با نیازهای ویژه (59تا 61-10-44- 1384). تعلیم و تربیت استثنایی. 1384; 3 (44)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-1942-fa.html
آگاهی واج شناسی و مهارت خواندن در کودکان با نیازهای ویژه (59تا 61-10-44- 1384)
الهام مستقیم زاده
*
،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(2493 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
کودکان
،
آگاهی واجشناسی و مهارت خواندن
،
آگاهی واج
،
مهارت خواندن در کودکان
،
کودکان کمتوان ذهنی
،
آموزش آگاهی واجشناختی
،
آگاهی واجشناختی
،
آموزش آگاهی واج
،
زمینهی ارتباط آگاهی واج
،
کودکان دچار اختلال واجشناختی
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(16 دریافت)
نوع مطالعه:
مروری
| موضوع مقاله:
اختلالات گفتار و زبان
دریافت: 1398/11/23 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.