، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (2460 مشاهده)
به بیان دیگر این واژه به معنی مشکل در نوشتن است و معمولا اشاره به ضعف شدید در دست نویسی دارد. هر ایالتی در آمریکا، براساس تعریف فدرال از اختلالهای یادگیری معیاری برای خود دارد که تعیین میکند آیا دانشآموز دچار اختلال یادگیری مطابق با تعریف قوانین آموزش استثنایی دارای ناتوانی است یا خیر؟ هنگامی که مشکلات نوشتاری دانشآموز به حدی شدید است که با این معیارها مطابقت میکند، آنگاه خدمات آموزشی ویژه نیز توصیه میشود. این امر بیان میکند که اکثریت دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری مشکلاتی در ارتباط با دست نویسی دارند و احتمالا تحت عنوان مبتلا به اختلال نوشتاری یا دیسگرافیک مورد توجه قرار میگیرند. ضعف عمومی در پردازش شنیداری به طور تعمیم یافته معمولا به اختلال یادگیری کلمه یا زبان اشاره دارد و اصولا حیطههای خواندن و نوشتن را تحت تأثیر قرار میدهد.
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
مشکلات يادگيري دریافت: 1398/11/23 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26
ارسال پیام به نویسنده مسئول