جلد 4، شماره 45 - ( 6-1384 )                   شماره 45 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available434. J Except Educ 2005; 4 (45)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1926-fa.html
باشعور لشگری مریم. دانش آموزان ناشنوا تا ناتوانی های چندگانه (19تا 21-4-45- 1384). تعلیم و تربیت استثنایی. 1384; 4 (45)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1926-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2143 مشاهده)
 اثر ترکیب آسیب شنوایی و ناتوانایی‌ دیگر همراه آن مشکلات خاص و پیچیده‌ای را برای متخصصان و والدین ایجاد می‌کند. کودکان ناشنوا با ناتوانایی‌های چندگانه چه کسانی هستند ؟ توضیح کلی اصطلاح ناشنوا با ناتوانایی های چندگانه، به آسیب شنوایی در ترکیب با ناتوانی دیگری اشاره دارد که معمولا نیازمند خدماتی فراتر از آنچه برای کودکان با مشکلات شنوایی فراهم می‌آید است. هر چند این کار برای دانش‌آموزان ناشنوا با ناتوانایی‌های چندگانه واقع بینانه نیست، به دلیل اینکه هیچ معلمی (مهم نیست که چگونه مهارت یافته و به چه نحوی آموزش دیده) وجود ندارد که برای رویارویی با تمام نیازهای همه انواع کودکان ناشنوای با معلولیت‌های چندگانه نظر کارشناسی داشته باشد.
متن کامل [DOCX 12 kb]   (9 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: آسیب دیده شنوایی
دریافت: 1398/11/23 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.