جلد 5، شماره 46 و 47 - ( 8-1384 )                   شماره 46 و 47 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available427. J Except Educ 2005; 5 (46 and 47)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1918-fa.html
رمضانی مرجان. ویژگی ها و مشخصات دانش آموزانی که ناتوانی یادگیری دارند (41تا 43-5-46تا 47- 1384). تعلیم و تربیت استثنایی. 1384; 5 (46 و 47)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1918-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2147 مشاهده)
یک جه مشترک در بین آنها وجود دارد این استکه همگی در یادگیری دروس مدرسه دچار مشکل می‌باشند. یکی از کارهایی که کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری در موردخود انجام می‌دهند عبارت است از مقایسه‌ی خود با سایرهم‌کلاسی‌های و دستیابی به یک تشخیص درباره‌ی قابلیت‌های شخصی و تفاوت خود با دیگران. بعضی از دیگر محققان عنوان کردند که وقتی انتظار شکست دریک کودک شکل می‌گیرد،او برای یادگیری تلاش زیادی نخواهد کرد و در این مورد کودک ممکن است بی‌توجه شود و در اجرای دستورها شکست بخورد و یا نتواند در گروه و یا به طور مستقل کار کند. هم‌چنین آنها عقیده داشتند که خود پنداره یایین می‌تواند برروی ادراک اجتماعی فرد موثر باشد و مایه‌ی شکست این کودکان در ارتباط با دیگران شود. -برای خوردن غرغر می‌کند و زیاد می‌خورد ( به گونه‌ای خودپنداره پایین می‌تواندبر روی ادراک اجتماعی فرد موثرباشد و مایه‌ی شکست این کودکان در ارتباط با دیگران شود کثیف و نامناسب غذا می‌خورد).
متن کامل [DOCX 12 kb]   (6 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: مشکلات يادگيري
دریافت: 1398/11/22 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.