جلد 7، شماره 50 و 51 - ( 12-1384 )                   شماره 50 و 51 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., .. Not Available411. J Except Educ 2006; 7 (50 and 51)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1902-fa.html
یوسفی طبایی فخرالسادات، مومنی افسانه. رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها (7): دانش آموزان کندآموز (65تا 69-11-50تا 51- 1384). تعلیم و تربیت استثنایی. 1384; 7 (50 و 51)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1902-fa.html


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2609 مشاهده)
اگر والدین به عنوان واکنش ، درخواستی خارج از حیطه کاری شما داشته باشند نیز از آنها بخواهید که به صورت مشارکتی به این دانش‌آموز کمک کنید. اگر این کار را انجام دهید ممکن است به طور ناخواسته انگیزه یادگیری را از او بگیرید و نقش خود را به عنوان عامل برانگیزنده از دست بدهید. والدین باید توجه داشته باشند که این دانش‌آموز ممکن است چنین کاری را در منزل نیز انجام دهد. به این دانش آموز تکلیف‌های تابستانی بدهید و داوطلب شوید که او را در طول تابستان ببینید، حتی اگر دانش‌آموز نپذیرفت ، پیشنهاد شما یک پیام با اهمیت را منتقل کرده است . اگر راهکار درستی را در مورد این دانش‌آموزان به کار ببرید، اعتماد به نفس شما در کمک به دانش‌آموز مؤثر خواهد بود. . تصور این که‌؛ امسال برای انجام دادن کار خیلی دیر شده‌ است ، در حالی که این‌طور نیست، سال آینده شروع جدیدی خواهد بود که می‌تواند نتیجه فعالیت‌های امسال شما باشد .
متن کامل [DOCX 12 kb]   (11 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: كم توان ذهني
دریافت: 1398/11/22 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.