، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (2159 مشاهده)
اگر کودک تکلیفش را پشت میز آشپز خانه انجام میدهد (مانند: جاییکه هنگام تدارکات شام، میتواند تحت نظارت شما باشد، قبل از او کارتی با فهرست قوانین و تذکرهای مهم روی میز قرار دهید، مانند: روی تکلیفها بردبار باش، فاصله دار ننویس و هر وقت که نیاز به کمک داشتی بپرس، یا راهنماییها را با دقت بخوان، همه تکلیفها را انجام بده و زمانی که تکلیف تمام شد، برگرد و همه جوابهایت را به منظور درستی و کاملی دوباره بررسی کن، این تذکرها باید برای مورد توجه قرار دادن مشکلهایی که هر کودک در نقطه کارکرد دارد موجود باشد. این ممکن است مشکلترین نوع عینی کردن اطلاعات باشد، اما به نظر میرسد در انجام تکلیفهای مدرسه مؤثر است بنابراین هر وقت که حل مسئله از هر نوع باید انجام شود، ببینید آیا میتوانید به چند روش برای طرح مسئله و بخشهایی از راه حلهای فیزیکی ممکن به طوری که کودک بتواند آنها را به طور عینی لمس کند، فکر کنید، قطعات را دست کاری کنید و آنها را در اطراف حرکت دهید و با ترتیب جدید از مقدار اطلاعاتی که ممکن است به او در حل مسئله کمک کند، مطرح کنید . آنها را با ارزیابی ساده از کارکرد تان به عنوان والد آن روز جایگزین کنید، خواهید فهمید در عمل بسیار سخت است، اما اصلیترین فن مؤثر برای ادارهی مناسب کودک با نارسایی توجه/ بیش فعالی است .
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
اختلالات رفتاري دریافت: 1398/11/16 | پذیرش: 1398/11/27 | انتشار: 1398/11/27 | انتشار الکترونیک: 1398/11/27
ارسال پیام به نویسنده مسئول