، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (2309 مشاهده)
نارسایی های شناختی افزون بر موارد فوق کودکان و نوجوانان دارای درجههای خفیفی یا متوسطی از کمتوانی ذهنی به عنوان نمونه ممکن است از نشانگان رفتاری همساز با تشخیص اختلال برخوردار باشند و به تدابیر پزشکی و درمان های اعمال شده در مورد این اختلال پاسخ دهند. این حمایت ها عبارتاند از : 1) خط مشیها و منابع جامعه ( نظیر مدارس) 2 ) نظامها و ساختارهای مراقبت بهداشتی ( نظیر بیمه سلامتی ) 3 ) نظامهای اطلاعاتی بالینی ( نظیر بازبینی اجتماعی بهداشت عمومی) 4 ) حمایت از تصمیم به طور مثال کاربرد سرفصلهای راهنمای مبتنی بر شواهدی نظیر آکادمی آمریکایی پزشکی کودکان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی خطوط راهنمای سنجش و درمان 5) طراحی نظام انتقالی به طور مثال مداخلههای طراحی شده به وسیله یک گروه حرفهای دارای چند تخصص هماهنگ شده 6) حمایت از اقدام های مدیریت بر خود و مدیریت خانوادگی براساس این اقدام حمایتی، خانواده ها و کسانی که باید تدابیر مداخله ای را اجرا نمایند و چنین افرادی باید برای انجام این درمان ها از تحصیلات کافی برخوردار باشند. اگرچه گزارشهای پیشین نشان میدهد که آموزش خانواده درمانی برای نوجوانان دارای نارسایی توجه / بیش فعالی و خانوادههای آنان به میزانی که برای کودکان دارای این اختلال مؤثر نبودهاند این مداخلهها میتوانند برای برخی والدین یاری دهنده باشند و باید در مورد خانوادههایی که درماندگی قابل توجهی را نشان داده اند مورد توجه قرار گیرد.
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
موضوع مقاله:
اختلالات رفتاري دریافت: 1398/11/16 | پذیرش: 1398/11/27 | انتشار: 1398/11/27 | انتشار الکترونیک: 1398/11/27
ارسال پیام به نویسنده مسئول